maandag 12 december 2022

Jarige kleindochter


Onze kleindochter Romee werd afgelopen donderdag 7 jaar en ja zowel opa als oma hadden/hebben corona.
We konden er niet naar toe helaas. 
Gisteren was het feest en ik mocht uit quarantaine maar opa niet, dus ook dit hebben we moeten missen.
We wisten te regelen dat het kaartje dinsdag op de bus ging en hoopten natuurlijk dat het donderdag bij haar was.
Helaas ome post werkte ook nog niet mee waardoor de kaart een dag later pas kwam.
Zo balen is dat!!!!!


De kaart maakte ik in haar lievelingskleur turquoise.
Het model is een halve diamant die ik zag op YouTube.
Hij is wel 8 inch hoog, dus een flinke kaart.


Ze heeft een strandkamer dus moest dat ook terugkomen op haar kaart.
Samen met je vriendinnetje kijken naar de zee en haar konijntje Pip kijkt ook mee.
Het feestje houden we tegoed, de kaart heeft ze ontvangen.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock en DSP: Panduro
Afbeeldingen: Little Blossom van Studiolight SL-LB-PS04
FEEST: stempel van Woezel en Pip
Hartjesslinger: Craftables CR1392
Gefeliciteerd: Creatables LR0651

Groetjes
ANITA

 

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Anita. Heel mooi.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je kleindochter, jammer dat je nog niet naar haar toe kon, maar dat heb je zeker nog te goed. Mooie kaart maak je voor haar en sneu ene dag te laat maar dan denk je maar dat ze dan nog wat heeft. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita