woensdag 28 december 2022

Romantisch en vintage


Vandaag staat mijn laatste inspiratiekaart op de Facebookgroep van Creatief met Angela's Hobbycorner.
Ik ga per 1 januari stoppen als designteamlid.
Ik wil even mijn handen weer vrij hebben en maar zien wat er weer op mijn pad komt.
Het thema van de december challenge is romantisch.
Na alle kerstkaarten even heel wat anders.
Ik had het mooie papier van Margaret Design liggen en moest daar nodig eens wat mee maken.
Zie hier dus het resultaat.
Een vintage uitvoering maar door alle rozen ook heel romantisch.
Het papier op zich is al supermooi en heeft niet heel veel aankleding nodig.
Wat extra uitgeknipte rozen uit het extra vel, mooi kreuklint, een veertje en parels maken het af.
Ik vond in mijn voorraad nog van die repen tule met roosjes in allerlei kleurtjes. Ooit uitgegeven door Marianne Design.
Die heb ik ook maar weer eens in de kaart verwerkt, was een goede match vond ik.
Komen jullie morgen weer even langs voor de de laatste challenge van het Marianne Design Challenge blog??? 

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Love me Tender van Margaret Design
Rozet: Tim Holtz Alterations
Flower Ribbon: FR1122 MDesign
Distressinkt: Pumice Stona
Veertje, kreuklint, parels

Groetjes
ANITA


 

1 opmerking:

  1. Oei, deze zou wel heel erg out of my comfort zone zijn. Ik heb nog nooit zoiets gemaakt. Vind hem wel heel romantisch. Mooi gedaan. Hele fijne jaarwisseling Anita. Groetjes, Karen

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita