vrijdag 9 december 2022

Prettige Feestdagen

Daar ben ik weer.
Het gaat weer wat beter, hoest nog, maar heb weer zin om dingen te doen.
Morgen mag ik uit quarantaine.
Ondertussen heb ik al enkele dingen gemaakt als gastdesigner bij Scrap@home.

Dit was mijn 2de project naar aanleiding van een workshop van de site van Miranda.


Ik kreeg het prachtige kerstpapier van ScrapAndMe. 
Dat is echt zo mooi.
In de krans maakte ik een plekje om een shaker te gebruiken met een Creatables van Marianne Design.
De shaker zelf is van Studiolight en een match.
Het schudmateriaal zat ook in mijn pakket.


En kijk dan de binnenkant!!!
Of ik ook Mr en Ms Claus wilde gebruiken....tuurlijk.
Ms Claus is verstoppertje aan het spelen achter de boom.
Joehoe hier ben ik.........!


Nog even een plaatje van dichtbij.
De losse elementen zijn geknipt uit de 2 knipvellen die bij de set horen.
Het is een grote kaart en best wat werk maar zeker de moeite om het model te bestellen.
Kijk eens op haar site wat er allemaal staat.

Bij Sheepski Designs is de challenge It's the Season

Wat heb ik gebruikt:
Patroon Scrap@home
DSP: Magic Christmas van ScrapAndMe
Frame voorkant: Creatables LR0767
Cirkel: Creatables LR0763 MDesign
Shaker: Studiolight
Kerstman/vrouw: Collectables COL1517 MDesign
Kerstboom: Creatables LR0787 MDesign
Tekst: Kerstpost Craftlab CCL-FR-STAMP273
Label smal: Craftables CR1510
Label groot: Craftables CR1551
Kerstboompjes: Craftables CR1483 ByMarleen
Rhinestones gold: CA3155 (in bloemen)
Rhinestones red: CA3159
Sequins: SEQ006 Nellie Snellen
Mirrorpaper gold: CA3177
Lint, hempcord, belletjes
Glitterfoam
Make-up pad

Groetjes
ANITA

6 opmerkingen:

  1. Superleuke creatie Anita en wat fijn dat je je weer beter voelt en morgen uit karantaine mag.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verschrikkelijk bewerkelijke maar o zo mooie kaart. En dat terwijl je ziek was. petje af. Groetjes en beterschap nog, Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi
    Is er ook een beschrijving van in cm

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kunt de beschrijving kopen bij Scrap @home.nl

      Verwijderen
  4. Amazing card, great folding and so many beautiful details inside and outside. Thank you for sharing with us over here at Sheepski Designs and best of luck with your entry.
    Granne DT for https://sheepski-designs-challenges.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita