zaterdag 31 december 2022

Veilig uiteinde en een goed begin.


Het is oudjaarsdag maar toch gaan we nog even verder met het plaatsen van kerstkaarten.
Dit is er nog eentje die ik maakte voor Scrap@home als gastdesigner.
Een leuk model met een watervaldeel.


Op de waterval staan verschillende passende teksten.
Het is even wat werk maar dan heb je wel een prachtige kaart, zeker met dit mooie kerstpapier.
Ik vond het jammer om de cirkel over het papier te plakken dus heb ik met een bellyband gewerkt en daar de cirkel op bevestigd.
Ik ga weer snel naar de oliebollen.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Magic Christmas van ScrapAndMe
Tekst op waterval: Kerstpost Craftlab CCL-FR-STAMP273
Labels: Crealies
Open poinsetta: Creatables LR0731
Cirkel: Creatables LR0763
Rhinestones red: CA3159
Stickles crystal
Kant, lint, hempcord

Tot volgend jaar

Groetjes
ANITA

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita