donderdag 29 december 2022

Laatste challenge Marianne Design Challenge blog

En dan is het zover.....

De allerlaatste challenge op het Marianne Design Challenge blog. 
Vanaf challenge 1 ben ik erbij geweest, in het begin alleen als designteamlid en in 2012 heb ik met Wybrich van de Roest het blog overgenomen en werden we beheerders.
Elke 2 weken een nieuwe challenge bedenken en maken is al een uitdaging op zich maar ook elke 2 weken zorgen dat alles netjes op het blog staat, dat de mails van de winnaars werden doorgestuurd en alle vragen die beantwoord moesten worden op het mailadres van het blog.
In die tijd zijn er ook regelmatig teamleden gestopt en weer nieuwe dames bereid gevonden om het team te versterken.
Leuke contacten heb ik er aan overgehouden.
Nu vond ik het ook tijd worden om andere dingen te gaan doen al zal ik altijd fan blijven van Marianne Design.
Genoeg hierover......

We gaan verder met de uitdaging van Suzan om een verjaardagskaart te maken.
Even heel wat anders dan alle kerstkaarten van de laatste tijd
Hier komt ie dan


Zoals je ziet kom ik toch weer snel bij mijn favoriete kleur uit....rose dus!
Ik heb het MD frame gebruikt en de leuke kleine afbeeldingen van de bloemen.
Kon het ook niet laten om toch nog een shaker erbij te doen en die met hartjes te vullen.
Bijpassende teksten en wat extra bloemen.
Ik ben happy en hopelijk de jarige die hem ontvangt ook.
Komen jullie nog één keer gezellig met zijn allen meedoen??
Knallen we eruit met héél veel deelnemers?
Aan de prijzen ligt het niet want Marianne Design heeft wat extraatjes voor ons als afsluiting.
Tot op het challengeblog.
Hopelijk blijf ik jullie hier ook zien want ik stop zeker niet met creatieve dingen maken.

Wat heb ik gebruikt:
Frame: Creatables LR0782
Afbeeldingen: Matties Mooiste MB0202
DSP: Eline's Honeymoon PB7060
Tekst in shaker: Lieve teksten CS1087
Jij: KJ1726
Bloemen: Collectables Flowers COL1504 ByMarleen
Enamel Dots: Dew Drops PL4514
Sprinkletz: Candy Hearts NK110

Groetjes
ANITA


5 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart in je favo kleuren !
    Fijne jaarwisseling !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie bloemige kaart Anita , gezellige
    Jaarwisseling met frisse moed weer door
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart als afsluiter van het MD challenge blog! Ik heb altijd met veel pezier mee gedaan. Ik wens je een fijne jaarwisseling.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooi kaart, dat schreef ik al op fb. Ook voor jou bedankt Anita voor al die tijd, energie en inspiratie die je ons gaf op het challengeblog. Ondanks dat ik het begrijp dat het stopt vind ik het heel jammer. Ben ik eindelijk weer bezig met kaartjes maken en dan stopt het.

    Lieve groet, een fijne en rustige jaarwisseling, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita