zondag 25 december 2022

Gezellige Kerstdagen

Ik wens iedereen

HELE GEZELLIGE KERSTDAGEN

Hier even geen tijd om achter de laptop te gaan zitten. 
Onze kinderen en kleinkinderen komen hier kerst vieren.
Dit kaartje is dus geprogrammeerd.


Nog een kaart die ik maakte voor Scrap@Home als gastdesigner. 
Miranda vroeg mij om de kerstman en de kerstvrouw te gebruiken.
Nu is dit niet zo'n grote kaart en omdat hij openklapt is er niet zoveel ruimte, maar heb de kerstman toch mee laten doen...hihi!
Zie jij hem?


Hij heeft zich verstopt in de sneeuw en is op zoek naar zijn zak met kadootjes.
Heb jij die al ontdekt?
Zou hij de bel ook horen dat de taart klaar staat???


Yes en daar is dan de zak met de kerstkadootjes.
Dit is zo'n leuke kaart om te maken.
De tutorial die ik gemaakt heb kun je aanschaffen op Scrap@Home.
Ik hoop dat jullie allemaal gezellige kerstdagen hebben.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Jolly Christmas PB7065 MDesign
Mr/Mss Claus: Collectables COL1517 MDesign
Tekst: Merry Christmas CLTD101 Crealies
Enamel Dots duotone red: PL4521 MDesign
Glitterfoam
 Mirror paper gold: CA3177
Lint 

Groetjes
ANITA

 

1 opmerking:

  1. Een leuke , mooi gemaakte kerstkaart met een knipoog Anita. Fijne feestdagen en een mooi 2023 gewenst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita