maandag 9 januari 2023

Bram


De beste vriend van onze kleinzoon heet Bram. 
Onze kleinzoon laat hem altijd trots de kaarten zien die ik naar heb gestuurd en dan is Bram altijd héél enthousiast en zegt dan dat hij nooit zo'n mooie kaart krijgt.
Toen heb ik hem beloofd dat ik de volgende verjaardag er ééntje voor hem zou maken.
Hij was dus afgelopen woensdag jarig en dan geldt beloofd is beloofd.
Zoals ik vorige post al schreef lukte met het niet om wat te maken en verdween er super veel in de prullenbak. Dat was dus voor deze kaart.
Toen ben ik maar met héél wat anders begonnen en dat is deze kaart geworden.
Ze voetballen bij dezelfde club dus heb ik de kleuren daarvan verwerkt op de kaart.
Het is een shakerkaart met kleine voetballetjes als schudmateriaal. Zie je ze wel?
De ronde stans van Marianne Design is altijd goed voor een jarige evenals het slimlinemodel.
Onze kleinzoon en zoon hebben hem in ieder geval goedgekeurd, hoop Bram ook.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Stampin'Up!
Slimline en Cirkels: Crealies
Tekstcirkel: Craftables CR1560
Soccer Player: HT1662
Bal: geen idee
Tekst Bram: Letterboard DF3454
Tekst binnenin Project NL PL1524
Schudmateriaal: Scrapfever
Copics

Groetjes
ANITA

 

3 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita