donderdag 5 januari 2023

Kerstkaartendonderdag


Het is weer kerstkaartendonderdag op 52 Weeks to Christmas.
De vorige kaart was voor de maandelijkse challenge, deze is gewoon voor de donderdagmap.
De sketch is van clubs.
Ik heb weer eens een oud blokje van MD opgediept uit mijn rolcontainer.
Het zijn toch de echte kerstkleuren vind ik en zonde dat het blokje daar maar blijft liggen.
Iets met een goed voornemen!!
De digi heb ik vorige maand gewonnen bij Sheepski Design, vond hem so cute.
Toch weer een kerstkaart voor 2023 erbij.
Volhouden dus......
Er is ook een nieuw kerstblog van Girlz Creative Christmas Challenge.
Hier gaan ze elke week met een opdracht kerstkaarten maken. Dat is deze week GNOMES.
Geen idee of ik dat vol ga houden, we gaan het zien.
Nu wel meer tijd na het stoppen van het MD challenge blog.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Classic Christmas PK9113
Tekst: Texto Negativo NL102H van Crealies
Afbeelding: digi Snoworries van Sheepski Design
Poinsetta's: Craftables CR1478 ByMarleen
Kerstbomen: Christmas Tree CLUno.39 van Crealies
Rhinestones red: CA3159
Snowpaper: CA3104

Groetjes
ANITA

 

6 opmerkingen:

  1. Een vrolijke kerstkaart en mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kerstkaart Anita.
    Leuk in de traditionele kerstkleuren.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaart geworden met de originele kerstkleuren. Dankjewel voor het meedoen aan de challenge van Girlz Creative Christmas Challenge. Groetjes Helma DT Member

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuke kerstkaart, de digi komt mooi uit op de sketch.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke kerstkaart in mooie kerstkleuren, Anita! Goed om zo'n ouder blokje op te diepen! Prachtig papier toch!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita