zaterdag 14 januari 2023

Meer rose....


Weer een kaartje met rose maar dan compleet anders dan de vorige.
Het is weer een modelletje van Sylvia Scharp op de Facebookgroep van Malle Kaartengroep van Youtube dinsdag Crea 113.
Niet moeilijk, wel leuk.
Omdat het designpapier redelijk druk is heb ik de rest van de kaart rustig gehouden.
Hier en daar wat Stickles gebruikt.
Binnenkort zijn hier de nodige jarigen dus heb ik nogal wat kaartjes nodig. Alleen komende week al 5, daarvan zijn al 2 kaarten op de bus.
Soms heb je van die tijden.

Wat heb ik gebruikt:
Patroon Sylvia Scharp
DSP en afbeeldingen: Paperbloc Décotime
Tekst: FNL16V Crealies
Stickles Crystal

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Een mooi fleurig kaartje Anita. Prachtig dessinpapier is dat en ook een leuke kaartvorm.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi, prachtig plaatje ook. Je vorige roze Kerstkaart vind ik ook erg mooi geworden hoor! Met blauw combineert roze altijd mooi vind ik. En met wit inderdaad. Soms is het even zoeken naar de juiste combi's.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita