maandag 16 januari 2023

Do more......en vintage


Dit is weer een patroon van Mijn Schatkaart op Facebook.
Elke maand weer wat anders.
Ik ben weer eens lekker op de vintage tour gegaan. Dit is ook zo'n mooi designpapier ervoor.
Eigenlijk wilde ik er nog niet in snijden...hihi!


Ik heb het zelfs nog meer vintage gemaakt door er met Vintage Photo distressinkt nog e.e.a. aan stempels op te zetten. Alleen aan de binnenkant omdat de lieve roosjes al druk genoeg zijn en te mooi om er stempels op te zetten.
Onder de punt is voldoende plek om een grotere tekst te gebruiken.


In de pocket die ontstaat door de driehoeken te vouwen moest een cirkelvorm worden verwerkt.
Daarop wat bloemen verwerkt.
Was weer even leuk om te doen.

Wat heb ik gebruikt:
Patroon Mijn Schatkaart
DSP: Friends van Craft O'Clock
Script: Craft Emotions
Cirkel: CLBP57 van Crealies
Ornament: Studiolight, made for ArtEspecially
Ticket: Jenine's Mindful Art Time to Relax StencilJMA14
Cirkels: XXL nesties van Crealies
Tekst: Jenine's Mindful Art StickerJMA01
Pearls offwhite: CA3133 MDesign
Distressinkt: Vintage Photo

Groetjes
ANITA


 

3 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita