donderdag 12 januari 2023

Vrolijk kerstfeest


Kerstkaartendonderdag.
Ja we gaan er weer voor op 52 Weeks to Christmas.
Dit is een kerstkaart in niet traditionele kerstkleuren, roze en donkergrijs met wit.
Ik zga het blokje bij een live van Hobbyvision een tijdje terug en was gelijk verliefd.
Nu ik in huis heb is het toch wel lastig om er wat bij te gebruiken qua kleuren. Wit past nog het beste.
Laten we daar dus maar mee starten.
Het roze is verhoogd opgeplakt zodat het 'dorpje' er leuk tussenpast.
De bomen heb ik nog even terug laten komen, dus ik zeg oke.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Winter Blossom van The Paper Boutique PB1988
Cirkel: Creatables LR0763
Dorp: Winter Wonderland Craftlab CCL-ES-CD406 van Studiolight
Tekst: Kerstpost: Craftlab CCL-FR-STAMP273 Studiolight
Mini sterretje van schudmateriaal.

Groetjes
ANITA

8 opmerkingen:

  1. Leuke kaart, Anita. En soms vind ik het ook lastig om papier dat ik mooi vind te combineren met iets anders. Een echte uitdaging! Het is jou goed gelukt.
    Gezellig dat je meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi kaartje heb je gemaakt! Zeker een moeilijke kleur voor een kerstkaartje maar het is je goed gelukt! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart in een prachtige kleurcombinatie. Het dorpje komt heel mooi tot zijn recht zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig dit besneeuwde dorpje, komt mooi tot zijn recht bij dit papier.
    Gezellig dat je meedoet met de wekelijkse kerstkaart
    Annemarie en Merit Dt52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart !!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi tafereeltje, toffe kleurtjes ook!
    Bedankt voor je bijdrage aan de wekelijkse uitdaging bij 52WTC.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita