zaterdag 21 januari 2023

Kleinzoon 9 jaar


9 januari j.l. plaatste ik een voetbalkaart die ik voor Bram maakte.
Gisteren was onze kleinzoon zelf ook jarig en ook hij voetbalt bij dezelfde club.
Hij was super enthousiast over de schudbal die ik voor Bram maakte dat ik dat voor hem dus ook wel moest doen.
Dezelfde kaart maken wilde ik natuurlijk niet dus is het een ander model geworden. 
Hij is een beetje afgeleid van de lentekaart.
Deze kaart is aan de achterkant dicht en de bal hangt in het venster, wel met schudgedeelte uiteraard.
Zelfs dezelfde voetballetjes erin.
Ook nog rode voetbalschoenen en een extra bal toegevoegd en op de achterkant.....


een zwarte voetbalschoen en bal.
Ik hoor nog wat hij er van vond. Gister tijdens videobellen vergeten te vragen.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: 2 blokken van Craft Sensation
Bal: ???
Gras: Craftables CR1355
Voetbal: Sports Creatables LR0659
Voetbalschoenen: Creatables LR0713
Soccer player: HT1662
Twan: Letter boars DF3454
Tekst: Felicitaties CS0987
Schudmateriaal: Scrapfever
Ingekleurd met Copics

Groetjes
ANITA

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je kleinzoon.
    Heel gaaf! Het is echt een stoere kaart geworden waar veel op te zien valt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met de jarige. Prachtig gemaakt dit voetbal kaartje. Echt leuk!
    Fijn weekend,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je kleinzoon Anita. Je hebt een hele gave felicitatie-kaart voor hem gemaakt. Leuk model met die draaiende voetbal erin en zelfs een schudgedeelte, hoe leuk is dat. Hij zal er vast blij mee zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita