dinsdag 17 januari 2023

Lentekaart


Dit superleuke model vond ik bij Hobbyshop Veldmaat. Renate heeft daar de Samen Creatief #33 live mee gegeven.
Ik vond hem zo leuk dat ik hem ook heb gemaakt in lekkere voorjaarskleuren.
Je moet toch op één of andere manier de donkere regenachtige dagen opfleuren....


Je kunt hem gewoon plat opvouwen en in een envelop verzenden.
Doot het grotere plaatje zie je het model niet zo goed maar aan de binnenkant wel.
Helaas vergeten op de foto te zetten.
Ik stuur deze kaart dus nog snel even in voor de uitdaging van Samen Creatief #33.
Vandaag de laatste dag.

Wat heb ik gebruikt:
Model Hobbyshop Veldmaat
DSP: Garden Cottage van Craft Consortium
Afbeelding: 3D decoupage Garden Cottage van Craft Consortium
Tekst: Texto Negativo NL01V van Crealies
Tulpjes: Creatables LR0401 MDesign
Vlinder: Creatables LR0456 MDesign
Rhinestones mint: CA3158 MDesign
Distressinkt (tulpen)
Vellum (vlinder)

Groetjes
ANITA

Yes en dan heeft mijn kaart ook nog gewonnen vij Hobbyshop Veldmaat!!!

3 opmerkingen:

  1. Dat ziet er leuk uit Anita, mooi kaartmodelletje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er leuk uit Anita, mooi kaartmodelletje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een gaaf model en gave kaart Anita!! En zo vrolijk in deze lentekleurtjes.
    Dank je wel voor het delen van de link. Ik heb de boodschappenlijst en het patroon gelijk overgenomen via je link van Hobbyshop Veldmaat.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita