zaterdag 14 oktober 2023

Bonbondoosje

 4234

Dit is één van de dingen die vorige week hier zijn gemaakt tijdens een workshop.
Een bonbondoosje waar je lekker Ferrero Roches in kunt stoppen, kersenbonbon kan ook natuurlijk, maar die Roches zijn wel lekkerder denk ik.......
Je zou de bakjes groter kunnen maken en dan theelichten erin doen. Alles kan....


Toch altijd weer leuk om kado te geven.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Lost Lagoon, Basic White, Old Olive, Blackberry Bliss
DSP: Wildflower Fields SU
Kleine bloemen: Petite Petals + pons SU
Paarse bloemen en takjes: ponsen SU
Lint, parels

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Wat een prachtig doosje is dit en heel mooi met dit designpapier. Leuk idee om er theelichtjes in te doen. Een heel mooi cadeautje.
    Groetjes, Els

    Als we naar het scrapweekeinde gaan neem je mee wat je denkt nodig te hebben en meestal is het teveel. En heb je het niet bij je wat je wel nodig hebt dan helpen we elkaar. Denk dat we met 35 vrouwen zijn dus vaak heeft iemand het wel mee. Ik was mijn gaatjes tang vergeten en heb het van iemand mogen gebruiken.

    15 oktober 2023 om 07:12 Verwijderen

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita