donderdag 5 oktober 2023

IJskoude Wintergroetjes

 4229

Deze CAS kerstkaart heb ik gemaakt met masks van sneeuwvlokken.


Van de sneeuw zie je eigenlijk niet zoveel op de foto, maar van wel de 2 sneeuwvlokmasks.
Voor de uitgestnse sneeuwvlokken heb ik één van de eerste stansen van Marianne Design weer eens gebruikt. Nooit wegdoen die dingen......
De witte is van wit glitterpapier, ook niet zichtbaar.
In het echt istie veel mooier dus!!!

Er lopen op dit moment een paar challenges waar dit kaartje prima bij past.
Bij Addicted to CAS vragen ze een mask te gebruiken
Bij Make My Monday moet je zelf een achtergrond maken
Bij 52 Weeks to Christmas is het kerstkaartendonderdag

Wat heb ik gebruikt:
Masks: Ali
Snowflakes: Noorse ijsster LR0124 MDeign
Tekst: Kerstwensen CS0979 MDesign
Snowpaper: CA3104 MDesign
Diverse Distressinkten

Groetjes
ANITAMaria

11 opmerkingen:

  1. Wat een mooie CAS kaart heb je gemaakt!!
    Gezellig dat je er bent met een wekelijkse kerst/winterkaart.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi CASkaartje! Kan me voorstellen dat ie in het echt nog veel mooier is. Jammer dat je dat soms niet goed op de foto kunt krijgen. Maar ik vind hem zo ook al mooi en zeker ijskoud. Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC . Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart, Anita, leuk al die stencils.
    En ik doe ook bijna geen mallen weg, alleen als ik ze echt nooit (meer) gebruik, om een beetje ruimte te maken voor iets nieuws :-D
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie stijlvolle kerstkaart heb je gemaakt Anita
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very fun - stencils can do so much! Love your layering of them, and all the blue! Thanks so much for playing at Make My Monday!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie winterse kaart!
    Sneeuwvlokstansjes zou ik ook nooit wegdoen, komen altijd van pas!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart heb je gemaakt met de masks. De stans heb ik ook nog hoor en doe hem ook niet weg.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A beautiful card and I'm sure it is stunning in reality. The challenge of photography is always something we have to deal with and glitter and sparkly shine doesn't show well. Thanks for joining us at MMM

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kaart, Anita. Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I just love the combination of the masks and colors that you used. Even the subtle masking adds to the whole winter feel of this card! Thanks for joining us at Make My Monday challenge! I hope to see you in the gallery again soon. Sue - DT

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita