zondag 29 oktober 2023

Home for the Holidays

 4242

Nog maar eens een kerstkaart maar dan weer eens anders.
Een CAS kaart in bij elkaar passende tinten.
Ik deed het idee op bij het Creaweekend in Hardenberg.
Ik heb wel geen mask met cirkels maar dat lossen we gewoon op door ze te tekenen met een Pigma Micron. Watervast dus gewoon met Distressinkt ingekleurd.
Ik vind hem wel schattig geworden.
Gelijk nog eentje gemaakt maar die komt nog op mijn blog (en weer heel anders).
Ik heb de laatste weken nog zoveel kerstkaarten gemaakt terwijl ik er al meer dan genoeg heb, maar ik vind het zo ontzettend leuk om te doen dat ik niet kan stoppen.
Iedere keer weer komt er toch weer eentje bij, gewoon omdat het kan!
En weet je.....ik heb nog zoveel ideeën in mijn hoofd om te maken, dus ga gewoon lekker door.
Heb jij ze al af?

Wat heb ik gebruikt:
Kerstauto: 130501/5042 CraftEmotions
Tekst: Gnomies CCL-FR-STAMP282 van Craftlab
Glitter embossingpoeder
Distressinkten

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita