woensdag 11 oktober 2023

Vaasjes met bloemen

 4232

Even geen kerst, héél even maar.....
Afgelopen zaterdag was ik naar het Creaweekend in Hardenberg, een superleuke beurs en ook heel gezellig.
Ik had 2 vrijkaartjes gewonnen bij Karin Joan.
Ze vroeg of ik wel even bij haar langs kwam op het Inspiratieplein.
Tuurlijk, even persoonlijk bedanken.
Ze gaf daar een workshop met vaasjes tekenen/schilderen.
Dit kaartje vond ik er goed bij passen om haar te bedanken.
Gelukkig vond ze het mooi.
Wat vind jij?

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Poppy Parade, Basic White
DSP: Flowers for every season
Stempelset: Varied Vases
It's my party enamel dots
Lint
Alles van Stampin'Up!

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita