zaterdag 7 oktober 2023

Vintage kerst

 4230

Toen ik met de kaart van 28 september bezig was zat ik helemaal in het papier van Stamperia.
Ik heb het maar niet opgeborgen en dus was het gemakkelijk om er nog maar een kaart mee te maken.
Nu loopt er een uitdaging op Facebook bij de Allerhande Doos.
Daarbij vragen ze om cake, taart, koek en......chocolade.
Daar is dit papier natuurlijk super geschikt voor en voldoet dus mooi aan deze uitdaging.
Een heerlijk kerstkaartje dus deze keer.
Bij Cheerful Sketches hebben ze een leuke sketch, die heb ik dus ook gebruikt.
Eigenlijk al meer dan genoeg kerstkaarten, maar ik vind het zo leuk om te doen. 
Ga nog maar lekker wat door.

Wat heb ik gebruikt: 
DSP: Classic Christmas van Stamperia
Chipboard: Classic Christmas van Stamperia

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Super leuk !!!!!
    Ga zo door ....mijn doos met kaarten raakt ook al aardig vol....
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart. Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita