maandag 16 oktober 2023

Samen Creatief

 4235

Afgelopen week meegekeken naar Samen Creatief #42 van Hobbyshop Veldmaat gegeven door Anneke
De dag erna met ik gelijk de basis gaan maken en nog een dag later heb ik heb deels afgewerkt.
Toen stopte de inspiratie.
Na een nachtje slapen toch weer begonnen en toen lukte het.


Het is een mini album geworden.


Dit is mijn binnenkant met het kleine envelopje, de waterval en een tag in de pocket.
De tag bevat ook weer 3 tags.
De teksten heb ik aangepast aan het mooie papier zodat ie voor verschillende gelegenheden kan worden gebruikt.
Blij met het resltaat al viel het dit keer niet echt mee.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: English Roses PK9143 MDesign
Teksten: Metallic Stickers van Tim Holtz
Grote label met gleufjes: Alie mal
Kleine Labels: Craftables CR1510 MDesign
Distressinkten: Vintage Photo en Victorian Velvet
Roosjes, gehaakte bloem, lint

Groetjes
ANITA

 

3 opmerkingen:

  1. Het ziet er geweldig uit !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super!! een prachtige kaart en mooi model ook.
    Helaas te weinig tijd om dit ook te maken.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie vintagealbum geworden. Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita