donderdag 19 oktober 2023

Prettige Kerstdagen

 4238

Weer een kerstkaart van een Facebookgroep. 
Het is de Youtube crea 149
Leuke kaart weer die Sylvia vond.


Zo grappige met die sluiting.
Ben fanatiek met kerst bezig ook al heb ik er al genoeg.
Heb er lol in, dus waarom niet.

Vandaag is het weer kerstkaartendonderdag bij 52 Weeks to Christmas.
Daar plaats ik hem weer.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Sweet Winter van Stamperia
Sweet Winter Backgrounds Selection van Stamperia
Cirkel: Crealies
Poinsetta + hulst: Florals 24 nr. 2084 van Elizabeth Craft Design
Tekst: Creatables LR0835 MDesign
Distressinkt: Forest Moss
Gesso

Groetjes
ANITA

11 opmerkingen:

  1. Mooie kaart met een heel bijzonder model!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart, erg leuk modelletje

    Creatieve groetjes
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk model kaart. mooi papier ook trouwens.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel grappig dit model, m ooi papier heb je gebruikt.... lekker door gaan maar dan met de kerstkaarten, hier moeten we nog wel even aan de bak hoor...'
    Liefs annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie nostalgische kaart, Anita! En leuk model ook!
    Lekker dat je zo geïnspireerd bent, ook al heb je al genoeg. Ik mag nog even door...
    Leuk dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje heb je gemaakt.
    Het modelletje vind ik heel leuk.
    Zelf ben ik niet zo van de kerstkaarten, maar ik vind het wel heel knap hoe jullie het volhouden om elke week een kerstkaartje te laten zien.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk model en heel mooi papier heb je gebruikt. Lekker doorgaan hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kerstkaart en mooi model ook.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart met het prachtige papier heb je gemaakt Anita, lekker zo doorgaan hoor, als je er plezier aan hebt, is het OK... Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooi !!!!!
    Groeten Ineke
    DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita