maandag 1 januari 2024

Happy New Year

 4274

IK WENS IEDEREEN EEN GELUKKIG, 
GEZOND EN EEN CREATIEF 2024.

Dit mijn eerste nieuwjaarskaartje voor 2024. 
Die gaat lekker de bak in voor eind dit jaar.
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen, dus ga ik weer proberen elke week een kerstkaart te maken.
Dat is me afgelopen jaar goed bevallen, geen stress en meer dan genoeg om te versturen.
Doe jij mee?
Kijk dan eens op het blog van 52 Weeks to Christmas
Ik hoop dat het me lukt want er zijn twee gebeurtenissen die dit jaar veel tijd zullen gaan kosten, helaas is eentje niet zo'n leuk bericht, maar we gaan er samen voor.
De andere is de trouwpartij van onze dochter.
Hopelijk kan ik tussendoor wat ontspanning vinden in het creatieve.

Bij CAS on Friday is het thema New Year

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Whimsy & Wonder
Glazen + tekst: set Making Spirits Bright
Silver glitter paper
Sterpons

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Mooie kaart !
    En ga ervoor in 2024 !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So pretty! Thanks for playing along with us at CAS on Friday!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a happy new years card, filled with color and sparkle! Love it!! We love seeing your creation on CAS on Friday, we hope to see you back soon!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita