zaterdag 29 juni 2024

Diploma B

 4374

Ja en dan heeft er weer een kleindochter een kaartje verdiend.
Merith is 5 jaar en heeft haar zwemdiploma B afgelopen zondag gehaald.
Knap hé?
Nu hoor ik je denken dat kaartje heb ik al gezien......nee dus, wel eentje die er op lijkt.
Ik maakte iets soortgelijks voor Bente haar C diploma.
Net terug van vakantie had ik nog geen inspiratie en omdat ik dit wel een leuk kaartje vond heb ik mijn best gedaan om met wat andere kleurtjes een soortgelijk idee uit te werken.
Het kadootje lag al wel klaar want verwachtte al dat het vóór de grote vakantie wel eens zou gaan gebeuren.
Nu weer over naar andere dingen want haar C diploma wordt pas na de vakantieperiode opgestart.

Wat heb ik gebruikt:
Tag: CCL-ES-CD422 Craftlab
 DSP wolken: Blue skies CCL-FR-PP126 Craftlab
figuurtjes: Cutebook MT-CUT-01 van Mintay
DSP walvis: Décotime vn Action
Golven: Creatables LR0664 MDesign
B: Collectables COL1449 MDesign
Teksten: mini labels NL CS1028 MDesign
Glitterpapier Blue: CA3125 MDesign
Lint

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Super leuk voor je kleindochter !!!!!
    En B met 5 jaar , knap !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita