woensdag 26 juni 2024

Getrouwd

 4372

Vrijdag 21 juni trouwde mijn petekind en wij waren de hele dag uitgenodigd.
Wij hebben altijd een speciale band gehad.
Ik wilde voor het jonge stel dan ook een speciaal kadootje maken aangezien op de kaart als kadotip een envelop stond.
Zo saai om te geven.
Een tijdje terug was er bij Kimya Verpakkingen op Facebook een 10-daags project, dar heb ik dit dus gemaakt.
Er waren 10 opdrachten die ik hier en daar wat heb aangepast aan dit geheel, te beginnen bij de verpakking. (zie boven).
Neem even de tijd want het wordt een lang verhaal.



In de kadodoos zit een album gemaakt van zakken als basis.

Gebruikt voor de basis:
DSP: Romantic Moments van Margareth Design
Hartjestak: Creatables LR0843 MDesign
Blaadjes: Creatables LR0775 MDesign
Re-inforcers: Variety Pack nr. 1736 Elizabeth Craft Design
Labels: Craftables CR1551 MDesign
Lint, hempcord, paperflowers


Opdracht gebruik een bloem

 
Opdracht gebruik een etiket.

Gebruikt:
Cirkel: Crealies
Etiket: Hobbyshop Daantje
Paperflower: MDesign
Pearls offwhite: CA3133 MDesign
Lint



Opdracht: Lente

Gebruikt:
Bloem/blad: Florals 15 nr. 1951 Elizabeth Craft Design
Bloemen, kant
Rhinestones bronze: CA3154 MDesign


Opdracht gebruik een stempel.

Gebruikt:
Hart: Craftables CR1614 MDesign
Teksten: Huwelijkswensen CS0998 MDesign
Roosjes: Creatables LR0145 MDesign
Bladeren: Creatables LR0156 MDesign
Pearls white: CA3132 MDesign


Opdracht gebruik een vlinder.

Gebruikt:
Vellum
Vlinder: Stampin'Up!
Pearls offwhite: CA3133 MDesign


Opdracht papier scheuren

Gebruikt: 
Paperflowers en lint


Opdracht gebruik een mini-envelop.

Gebruikt:
Envelopje: Craftables CR1518 MDesign
Paperclip: Craftables CR1589 MDesign
Bloem: Florals 15 nr. 1951 Elizabeth Craft Design


Gebruik geel, roze of groen.

Gebruikt:
Randje: Creatables LR0851 MDesign
Klaver 4 groot en lieveheersbeestje: Creatables LR0745 MDesign
Klaver 4 klein: Craftables CR1539 MDesign
Tekst: Huwelijkswensen CS0998 MDesign

Het is een hele lange post geworden inderdaad.
Ik hoop dat je er van hebt genoten.
Mijn nichtje was er superblij mee liet ze me de dag later weten na het rustig bekeken te hebben.

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita