dinsdag 25 juni 2024

Hoera

 4371

Op 15 juni was onze zoon jarig, 41 jaar werd hij,
Daar moest natuurlijk een kaartje voor worden gemaakt.
Gelukkig was het kaartje vóór zijn verjaardag al klaar want een paar dagen daarvoor werd ik flink ziek.
Soms handig als je vooruit werkt.
Het is weer een model van Sylvia Scharp voor workshop 51 van de Malle Kaarten Groep op Facebook.


Ik heb de cirkel met afbeeldingen op de andere kant geplakt, eigenlijk per ongeluk, maar toch vond ik dat uiteindelijk mooier.
Zo blijft het zicht op de afbeelding in het midden beter.
Onze kleinzoon van 10 jaar vond het de mooiste kaart die papa had ontvangen.....duhhhhh, maar wel leuk toch?
Hier plaats ik het eigenlijk ook best laat maar dat heeft weer te maken met een weekje vakantie (die bijna niet doorging) en een bruiloft.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Steampunk Journey SB-STJO-10 van ScrapBoys
Elementen: Steampunk Journey SB-STJO-11 van ScrapBoys
Cirkel: Craftables CR1548 MDesign
Teksten: Different Color (Ludiec)
Distressinkt: Vintage Photo

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita