woensdag 12 juni 2024

Voor altijd verbonden

 4370

Ik geloof dat ik een beetje achter loop met plaatsen.....sorry.
Dit is nog een voorbeeldkaart van de voorlaatste workshop hier bij mij thuis.
Soms hebben we nog net wat tijd over om een eenvoudige kaart te maken.
Dat is dit kaartje geworden.
De achtergrond is kant en klaar papier van Stampin'Up! waar de blaadjes al geembost zijn.
Jammer dat je de mooie glans van de bladeren niet goed kunt zien.
We hebben hier 3 kleuren inkt gebruikt en daarmee de kaart in 3 delen gesponsd.
Wat blaadjes en een bloem stansen en een banner voor de tekst en je hebt al snel resultaat.
Lekker lente-achtig, al zou je dat niet zeggen als je momenteel buiten kijkt.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Crisp Cantaloupe, Peur Pizzazz.
DSP: Irresistabe Yours
Int: Powder Pink, Pear Pizzazz, Daffodil Delight
Banner: Eden dies
Tekst: stempelset Hof van Eden
Tak: Forever Flourishing dies
Bloem: Flourish thinlits

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita