zondag 9 juni 2024

Vandaag is het feest.

 4368

Ik had zin om een fleurige kaart te maken, lekker feestelijk.
Het is best een zware kaart geworden met 2 lagen cardstock en diverse designpapiertjes maar ja dat moet dan maar.
Het model heb ik in het verleden als eens eerder gemaakt maar wilde het graag nog eens uitwerken.


Het is een kaart met een draaibaar deel aan de voorkant dat ik aan beide zijden heb bewerkt met een plaatje en 2 verschillende randmallen.


Het mooie designpapier komt uit een blok die ik pas van iemand heb overgenomen.
Gewoon te mooi.


De binnenkant is bewerkt met diverse papiertjes en een gezellige Gnome met aan de rechterkant een bijpassende tekst uit het Gnomepapier van Bella Lulu.
Helaas zie je niet dat het een dubbele kaart is en er een open blok aan de binnenkant zit. Die is beplakt met effen fuchsiarose.

Wta heb ik gebruikt:
DSP: Lovely Aquarels 6011/0572 Noor/Joy
Afbeeldingen: Lily of the Valley (gewonnen digi)
Rand: Creatables LR0699 MDesign
Tekst: Verjaardag SL-ES-STAMP639 Studiolight
Ticketmal: Tickets SL-ES-CD824 Studiolight
Gnome en tekst: Bella Lulu Sweet Cupcake 3000/0099 Noor en Zo
Gefeliciteerd: CS1097 MDesign
2de Rand: Pink Floeal ADD10312 FindIt
Blad: Leaves & Branches nr 1846 Elizabeth Crafts
Paper Roses
Hempcord

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Hee mooi geworden , ook mooi DP !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige draaikaart en een vrolijke kleur gebruikt.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita