dinsdag 11 juni 2024

Go with the flow

 4369

Jullie hebben deze kaart nog te goed.
Dit is mijn eerste kaart die ik maakte met de techniek die ik zag op de ArtSpecially in Nijkerk.
Het werd ook gedaan met precies deze stempel, dus die heb ik gekocht.
Zoals eerder beschreven gebruikte ik Brusho poeder, meng die met water en druk er dan de stempel in.
Alle kleuren komen dan door elkaar.
Pak een penseel of waterpen en gebruik de overtollige verf van de randjes om het hele blad in te kleuren.
Een superleuke techniek met een altijd weer verrassend resultaat.
Inkt laat zich nu eenmaal niet sturen als je het door elkaar doet.
Ik denk dat het ook het beste werkt mete rubberen stempels, die geven een scherpere afdruk en nemen beter de Brusho op.
Er zijn nog tal van andere mogelijkheden met deze stempel maar die moet momenteel even wachten.
Wordt vervolgd.

Wat heb ik gebruikt:
Tak: Go with the flow van ArtSpecially
Tekst: gratis stempel bij aankoop van bovenstaande stempel
Brusho
Rhinestone Pine green: CA3161 MDesign
Izink Menthe

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Wat een mooi effect met deze techniek. Mooi gemaakt Anita.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita