zaterdag 1 juni 2024

Hidde 4 jaar.....

 4365

Afgelopen donderdag werd onze kleinzoon Hidde 4 jaar en mag hij maandag naar de bassisschool.
Degene die me al langer volgen weten dat ik vanaf december voor alle kleinkinderen een naamkaart heb gemaakt.
Dat heb ik voor Hidde natuurlijk ook gedaan.
Hidde is dol op Paw Patrol maar onlangs zocht hij een paar nieuwe t-shirts uit met Dino's.
Voor mij aanleiding om een naamkaart met Dino's te maken.
Gewoon omdat het kan.
Pas kocht ik van iemand een stapeltje Bella Lulu knipvellen en daar zat een vel bij met deze leuke Dino's en teksten.
De 3de Dino zit op een spiraal, dus die kan lekker wiebelen. 
Wat takken en bladeren erbij want die eten Dino's toch......?
Hopelijk is hij er blij mee.

Wat heb ik gebruikt:
Hidde: Dutch Card Art 470.784.257 Dutch Doobadoo
Takken: Boxkaart Craftables CR1374 MDesign
Appels en bladeren: Creatables LR0753 MDesign
Dino's en teksten: Bella Lulu van Noor en Zo
4: Letterboard DF3454 MDesign

Groetjes
ANITA

4 opmerkingen:

  1. Proficiat met de verjaardag van je kleinzoon. Prachtig kaartje met zijn naam erop. Onze kleinzoon, nu 3,5 jaar, is ook zo gek op alles met PawPatrol en dino's. Echt in voor die kleintjes.
    Fijn weekend,
    Ka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje met zijn naam erop. Prachtig gemaakt.
    Onze kleinzoon, 3,5 jaar, is ook gek op alles met PawPatrol erop en ook dino's. Echt in voor die kleintjes.
    Fijn weekend,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk voor je kleinzoon !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van jullie kleinzoon. Mooie naamkaart met leuke dino's heb je voor hem gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita