donderdag 29 april 2021

Challenge 271 Marianne Design Challenge blog


De nieuwe challenge op het Marianne Design Challenge blog is bedacht door Aniet, 
verjaardagskaarten wil ze zien. 
We hebben ze vaak nodig dus dat komt goed uit.
Ik heb een mannenkaart voor jullie.
Ja die zijn ook wel eens jarig...haha!
Ik maak wel meer vrouwenkaarten, maar heb me deze week eens uitgedaagd om met mannenkaarten aan de slag te gaan.
En dan zie je bij het plaatsen dat er nog een paperclip met een los papiertje achterzit.....oepsie....haha!
Ik schrijf daar altijd de gebruikte materialen op zodat ik bij het plaatsen dat nog weet. Er wordt meer gemaakt dan verzonden.
Deze moest snel weg en dan vergeet je wel eens wat....sorry!
Had je het gezien als ik niets had gezegd???
Het is niet anders maar jullie kunnen hem wel wegdenken toch?
Kom ondertussen gewoon gezellig meedoen op ons blog.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Men Only PK9169
Bierpul: Craft Stencil PS8063 ByMarleen
Glas, flessen, opener: Collectables COL1482 ByMarleen
Labels: Craftables CR1510
Teksten: Proost CS1056 ByMarleen
Hempcord

Groetjes
ANITA

 

5 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart. Leuke deze challenge maar tót wanneer kun je meedoen? Op het blog staat het er niet duidelijk bij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel. Het staat er dikgedrukt, net boven de winnaars tot wanneer je mee kunt doen. 12 mei dus

      Verwijderen
  2. Deze leuke bierpul zal zeker in de smaak vallen bij een jarige! Ik schrijf ook altijd meteen de materialen op een briefje en stop het bij in het zakje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart Anita!,was me niet oogevallen hoor het briefje erachter!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha leuk detail, ik gebruik altijd gele post-its maar ik twijfel wel eens of ik bij het versturen deze post-it verwijderd hebt ;-)
    Gave mannenkaart Anita, leuk met de bierpul als achtergrond,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita