donderdag 26 augustus 2021

Challenge 276 Marianne Design Challenge blog

Daar zijn we weer met de challenge op het Marianne Design Callenge blog.
De vakantie is voorbij dus we kunnen er weer tegen aan. 
Suzan heeft het nieuwe thema bedacht en dat is een babykaart, jongen/meisje of kleinkind.
Ik heb er een kadokaart van gemaakt


Het was weer lastig om de kleuren goed op de foto te krijgen.
Hierboven lijkt het blauw maar het is groen zoals hieronder.


Aan de binnenkant heb ik een doosje gemaakt met daarin een paar lekker warme sokjes.
Verder weinig versiering gebruikt.
Zo vond ik hem het mooist.
Komen jullie weer allemaal meedoen?

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Eline's Babies blue PB7049 (groen)
Eline's Honeymoon PB7060 (zalm)
Afbeelding: Eline's Babies & Lambs AK0085
Wolkjes: Craftables CR1459 (make-up pad)
Auto's: Craftables CR1418
Bloem: Collectables COL1323
Blad: Craftables CR1249
Tekst: Handgeschreven Baby CS1051
Vierkanten: Crealies stansen
Enamel Dots: Cold as Ice PL4511
Lint

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Wat een super schattig kaartje. Zo leuk die sokjes erin.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je babykaartje is enig Anita,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig babykaartje heb je gemaakt Anita!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita