dinsdag 24 augustus 2021

Weer een kerstkaart


Vandaag heb ik toch weer een kerstkaart voor jullie, stiekem gaat het kaarten maken over in het kerstthema. Het is eigenlijk nog zomer al is dat niet elke dag te merken.
Dit leuke model zag ik in een filmpje van Castella, te vinden op YouTube.


Het is een kaart met allerlei flapjes.


en overal is ook wat te zien.


Dit kaartje staat vandaag ook als inspiratie op de Facebookgroep van Creatief met Angela's Hobbycorner. De challenge loopt nog tot eind augustus met als thema DIEREN.
De egeltjes zaten in mijn DT pakket.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Fading Colors van Joy!Crafts/Noor Design
Afbeelding: World of Craft nr. 26
Allerlei plaatjes: My Favorite Craft Book Studiolight SL96
Pearls: Offwhite CA3133 MDesign
Distressinkt: Vintage Photo

Groetjes
ANITA

4 opmerkingen:

  1. Een prachtige kerstkaart, leuk model hè? Hij staat ook nog op mijn to do lijstje.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kerstkaart!! leuk die flapjes, ik probeer ddeze na te maken, als dat mag, bedankt voor de inspiratie
    groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik krijg ook steeds meer inspiratie en zin om kerstkaarten te maken. Deze is erg tof geworden, met al die flapjes!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, was für eine wundervolle, raffinierte Karte.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita