zondag 8 augustus 2021

It's a ZOO in here....


Vandaag heb ik deze kaart geplaatst als inspiratie voor de challenge op de Facebookgroep van Creatief met Angela's Hobbycorner. Het thema van augustus is DIEREN.
Dit zijn grotendeels materialen uit mijn DT Pakket.
De basis had ik al liggen, dus kon hem nu afwerken.


Dit is de binnenkant met de ondeugende aap in de hoofdrol.
Ik vond de palmbomen eer best leuk bij al groeien daar eigenlijk geen bananen aan, op kaarten mag alles toch? Heb alles met inkt op kleur gebracht.
Leuke bijpassende tekstjes en labeltjes.
Je kunt nog tot eind augustus meedoen met de challenge.
Kom gezellig langs.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Roses & Polka Dots van Joy/Noor Design
Cirkels: Crealies
Afbeelding en embelishments: At the Zoo van Joy/Noor Design
Palmbomen: Creatables LR0541
Banenen: Collectables COL1399
Memento inkten
Lint 

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Een mooie kaart en door het plaatje ook wel grappig.
    Mooie kleuren gebruikt.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita