zaterdag 28 augustus 2021

The sweet life

 

Afgelopen week kreeg ik mijn bestelling binnen van Hobbyvision.
Tijdens de live van Jenine zag ik dit papier en was gelijk verliefd. 
Het zijn niet echt mijn kleuren maar vond de combi zo mooi, dat moest ik hebben.
Heb er dit kaartje mee gemaakt, een idee van Mijn Schatkaart op Facebook.



Hier staat hij rechtop en kun je beter zien hoe hij in elkaar zit.
Echt niet moeilijk maar wel leuk.


En dan de binnenkant met een passende tekst.
Ik had ook een setje diecuts erbij besteld. Echt leuk en gemakkelijk.
Ook een kerstset DSP en stempel besteld van Craft Consortium, die kaart komt eraan.

Bij Carlin's Kaartenparadijs mag alles in augustus

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Simple Vintage Lemon Twist van Simple Stories
Diecuts: Bits en Pieces #15221 van Simple Stories
Doily

Groetjes
ANITA

 

2 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje Anita. Mooi dessinpapier heb je gebruikt en ook leuk dat de binnenkant is versierd.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er prachtig uit.
    Leuk model en hele mooie papiertjes.
    Bedankt om nog een keertje deel te nemen aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita