zondag 22 augustus 2021

Spinnerkaart


Dit model heb je al eens eerder gezien hier maar dan een mannenvariant.
Dit is zo leuk om te maken en je kunt er veel op kwijt als je wilt.


Ik heb hier papier van Stampin'Up! gebruikt. Het is dubbelzijdig dus veel keus ook.
De bloemen op het DSP heb ik ingekleurd met markers en waterpenseel.


Ook de vlinder is ingekleurd.


Ik heb de nieuwe Incolors kleuren gebruikt dus die zie je hier terugkomen, ook in de vlinder.


En de laatste.
Ik heb er voor gekozen om niet alle bloemen in te kleuren zodat ze echt opvallen.
Het zwart witte papier is zo eigenlijk al heel mooi. Lekker clean and simple.
Ook niet onbelangrijk....dit kaartje past gewoon plat in een flop.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Basic Black
DSP: True Love en Petal Passion
Markers: Incolors 2021-2023
Vlinder: Brilliant Wings Dies
Tekst: Comfort & Hope
Incolor 2021-2023 jewels

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita