donderdag 19 augustus 2021

Fijne Feestdagen


Het is donderdag en dus kerstkaartendag bij 52 Weeks to Christmas.
We zijn twee keer wat dagen naar Brabant geweest om de mantelzorg voor mijn moeder over te nemen omdat mijn zus met vakantie was.
Eigenlijk weinig gedaan in die tussentijd.
Nu het weer wat frisser wordt komen de kerstkriebels wel weer op gang.
In mijn DT pakket van Angela's Hobbycorner zaten ook wat kerstige afbeeldingen zoals dit hert.
Het thema van de augustus-challenge bij Angela is DIEREN en dat kan dus ook kerst zijn.
Verder heb ik de cirkelstans van Marianne Design gebruikt, een prachtige en handige stans.
Wist je dat hij ook in een VAN HARTE variant is?
Ben jij al bezig met de kerstkaarten?
Ik heb al best een voorraadje opgebouwd. Tot mei deed ik bijna elke week wel mee bij 52 Weeks to Christmas. Dan wordt het beter weer en vragen andere dingen de aandacht, maar nu ga ik het weer proberen op te pakken, dus tot donderdags.....met kerstkaarten.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Fading Colors van Joy!Crafts/Noor Design
Afbeelding: World of Craft nr. 4
Bomen: Craftables CR1483
Cirkel: Craftables CR1561 ByMarleen
Hertjes: Collectables COL1330
Poinsetta: Craftables CR1478 ByMarleen
Posca pen, Hempcord

Groetjes
ANITA

13 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kerstkaart in mooie warme kleuren Anita. Mooi plaatje en leuk hoe je alles gecombineerd hebt.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Anita! Ik heb die mooie ronde tekststansen al gezien en op mijn verlanglijstje gezet :-)
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kerstkaart met dit hert en in mooie warme kleuren Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi in deze tinten !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kerstkaart, met die mooie Marianne-mal.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Anita.....de tekst stans is echt heel gaaf en wat een leuk hert heb je gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaart met mooi plaatje met hert en de 2 reeën op de voorgrond.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een prachtig kerstkaartje is dit Anita, inderdaad een heel mooi plaatje met dat statige hert erop...
    LEUK gedaan!!!
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kerstkaart Anita en wat een mooie kleuren heb je gebruikt!
    Alles past zo mooi bij elkaar en het plaatje vind ik ook prachtig.
    Goed idee om de witte letters aan de bovenkant te beïnkten.
    Zo komen ze mooi uit op de kaart.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi gedaan, ik vind het een bos sfeertje met de wat donkere kleuren, erg mooi gedaan!
    Ik heb beide mallen maar nog niet gebruikt.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kerstkaart Anita!
    Mooi plaatje en superleuke mallen heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een mooie, sfeervolle kaart heb je gemaakt, mooi
    fijn dat je er weer bij bent deze week,
    grtjs,martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita