zondag 1 augustus 2021

Het is feest


Ja dat is het zeker. 
Vandaag wordt mijn lieve moeder 96 jaar.
Wat een leeftijd hé.....?
We zijn vandaag uiteraard bij haar om dat samen te vieren.
Dit kaartje maakte ik met een sketch van een club waar ik lid van ben. 
Daar is het al lang geplaatst maar hier heb ik dat steeds vergeten.
Ik vind het mooi genoeg om te laten zien en hopelijk vinden jullie dat ook.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Pretty Paper bloc Rainbow PK9175
Afbeelding: Matties Mooste mini flowers MB0190
Cirkel geschulpt: Crealies
Tag: Craftables CR1299
Bloemen: Creatables LR0697
Kleine cirkel: Creatables LR0693
Tekst: Card Deco Essential Find It
Blad: Craftables CR1494
Klavertjes: Craftables CR1539
Rhinestones Light pink: CA3156
Hempcord

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart heb je gemaakt voor je moeder Anita! Gefeliciteerd en een fijne dag!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met de verjaardag van je Moeder, wat een leeftijd heeft ze al mogen bereiken. Je hebt een prachtige kaart voor haar gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie verjaardagskaart voor je moeder. Wat een mooie leeftijd ! Vier maar lekker samen! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita