woensdag 18 augustus 2021

Lekker hé?


Even weer heel wat anders.
Bij Marianne Design hadden ze afgelopen maand stempels met stansen met wijn- en bierthema.
Ik ben eerst maar eens met wijn aan de slag gegaan.
De sketch komt van een club waar ik lid van ben.
Gecombineerd met oudere materialen zoals de wijnrank, die blijft geweldig om te gebruiken, vooral de bladeren.
Dit soort kaarten kun je overal voor gebruiken, mannen...vrouwen.....wijn kan altijd.
Ik hou niet zo van rode wijn, vind zelf witte droge wijn lekkerder en dan lekker koud.
Helaas kan ik er niet zo goed tegen maar één glaasje lukt altijd wel.
Vorige week een paar dagen in Brabant doorgebracht en dan gaan we natuurlijk ook uit eten, heerlijk mét wijntje dus.
Je moet toch een beetje vakantiegevoel krijgen vinden jullie ook niet?

Wat heb ik gebruikt:
DSP: steentjes Pretty Paper bloc Weathered Wood PK9155
Stipjes: Hello Beautiful van Piatek
Afbeelding: EWK1251
Wijnfles-glazen: Wine HT1665
Wijnrank: Creatables LR0480:
Tekst: Project NL PL1505
Ingekleurd met: Polychromos potloden

Groetjes
ANITA



 

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita