woensdag 1 februari 2023

December groetjes



Het is nog wel geen donderdag maar bij 52 Weeks to Christmas hebben ze aan het einde van de maand altijd een uitdaging.
Dit keer vragen ze om belletjes. 
Dat leek me te leuk.
De stencil van het hert heb ik net 2de hands gekocht en die wilde ik graag gebruiken.
Bij het blog van Liftchallenge willen ze een kaart gelift hebben met geembossed acetaat/sheet.
Ik vond dat een goed idee om te combineren. Het hert wat over het randje kijkt.


De bellen staan al op het mooie designpapier maar ik vond het grappig om bij het hert er ook nog in zijn gewei te hangen.
Hij kijkt er maar verbaasd bij....hihi!
Ik heb mijn lol weer gehad.

Bij Girlz Creative Christmas Challenge is het thema : Alles Mag

Wat het ik gebruikt:
DSP: Christmas Wishes van Scrapboys
Embossing: Designfolder DF3440 MDesign
Hert: Card Art 470.784.012 Dutch Doobadoo
Takjes: Silent Night 6002/1509 Joy!Crafts
Kerstbloemen: 6002/1516 Joy!Crafts
Tekst: Kerstpost CCL-FR-STAMP273 Craftlab van Studiolight
Gold Mirror paper: CA3134 MDesign
Belletjes, Bakerstwine

Groetjes
ANITA

9 opmerkingen:

  1. wat een super leuke kaart met dat schattige rendier, met belletjes aan zijn gewei.
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Anita,
    Ik plaatste net mijn kaart bij de uitdaging van 52 weeks en de jouwe viel me meteen op. Wat is die grappig... Het rendier kijkt inderdaad maar verbaasd rond, hij kan helemaal niet volgen hoe die belletjes aan zijn gewei komen, haha!! Heel erg geslaagde kaart vind ik het!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een grappig rendier, Anita! Leuke stans. En heel leuk zo op dit model kaart, waarbij hij net over het randje gluurt. Die mooie belletjes in zijn gewei zijn ook super, evenals het mooi geëmbosste mica!
    Bedankt dat je meedoet met onze uitdaging bij 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, wat een superleuke kaart, dat hert kijkt zo verbaasd/verschrikt over de rand "wat hoor ik toch?" Een hele mooie humoristische kerstkaart Anita en tof zoals je beide challenges gecombineerd hebt.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend grappig dat rendier dat over de rand heen kijkt! Leuk gevonden, Anita en een erg gave kaart! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk doorkijk kaart heb je gemaakt Anita, dat hert ziet er zo lollig uit. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig leuk hoe dit hert (of rendier?) over het randje piept! Heel leuk gevonden. Dankjewel voor je bijdrage aan de lift challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha zo leuk Anita, hadden we het zelfde idee met de belletjes! Super!
    Bedankt voor het meedoen met de belletjes Challenge
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een superleuke kerstkaart mét belletjes!
    Fijn dat je meedoet met onze belletjeschallenge!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita