dinsdag 21 februari 2023

For you


Vorige week was het Valentijnsdag maar ja wat doe je dan als je allebei ziek bent.
Juist, geen Valentijnsdag vieren. We houden het maar tegoed want we zijn nog steeds niet fit.
Dit leuke doosje hebben we tijdens de laatste workshop hier gemaakt en dat was een Valentijnsdoosje zoals je ziet.
Het viel de dames best tegen om te maken, had ik niet verwacht....


Uiteindelijk ging iedereen ermee naar huis.
Ondanks dat Valentijnsdag voorbij is wil ik het toch even laten zien.
Hij is groot genoeg voor een kadootje of een heleboel lekkers, dus zal best nog een keer van pas komen.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Sweet Talk 
Bloemen: Botanical Builder framelits
Varentak: Forever Flourishing dies
Takje: Lovely Flowers edgelits
Tekst: set Label me Bold
Alles van Stampin'Up!

Groetjes
ANITA


 

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig doosje! Veel beterschap verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi doosje.
    Beterschap nog hopen dat je snel weer opgeknapt bent.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita