donderdag 23 februari 2023

Gastdesigner


In januari deed ik mee met de maandchallenge van 52 Weeks to Christmas.
Daarmee eindigde ik in de top 3 en mag deze maand dus gastdesigner zijn.
Gelukkig is het afgelopen weekend gelukt om toch een kaart te maken hiervoor.
Het thema is smalle reepjes of tape.
Niet helemaal mijn ding maar ik laat me graag uitdagen.
Ik had gelukkig wel een aantal rolletjes in diverse maten in huis en ben daarmee aan de slag gegaan. Deels heb ik ze zo op de kaart geplakt maar ook een aantal plakte ik eerst op foamtape en daarna op de kaart.
Zo ontstaat er hoogteverschil al zie je dat niet zo goed.
Het hert en de sneeuwpop komen uit een stempelset van Craftlab en zijn ingekleurd met Copics en ook die zijn verhoogd opgeplakt.
Uiteindelijk een gezellig geheel geworden in traditionele kleuren.

Wat heb ik gebruikt:
Washitape: AVEC
Hert/sneeuwpop en tekst: Falalalala Craftlab CCL-ES-CD235 van Studiolight
Sprinkletz: Merry & Bright
Copics

Groetjes
ANITA

6 opmerkingen:

  1. Een leuke kerstkaart heb je met die verschillende washi-tape en leuke figuurtjes gemaakt Anita. Dank je wel dat je gast-designer wilde zijn.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke kaart met je washitape, Anita! En het is niet voor niks een "uitdaging", je hebt hem heel mooi opgepakt!
    Fijn dat je gast designer wilde zijn.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje heb je gemaakt met de washi tape!
    Bedankt dat je gastdesigner wilde zijn Anita!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super mooi voorbeeldkaartje heb je gemaakt.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige inspiratiekaart Anita !!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart met de strookjes washitape.
    Fijn dat je gastdesigner wou zijn.
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita