vrijdag 17 februari 2023

Gefelicitaart

En dan is het weer vrijdag.
Heb ik zomaar een week gemist. 
Gelukkig stonden de 2 vorige kaarten al geprogrammeerd dus die konden jullie al zien.
Zowel mijn man als ik hebben een flinke griep te pakken gehad, ofwel de griep had ons te pakken.
Jeetje wat zijn we beroerd geweest, geen behoefte aan eten, de longen uit hete lijf hoesten en futloos, dus gewoon in bed en uitzieken.
We zijn er nog lange niet, nog heel slap, futloos en licht in het hoofd, maar we eten weer voorzichtig wat en hopelijk sterkt dat ons weer aan.

Voordat ik ziek werd had ik dit kaartje net af.


Een zig-zag patroontje van de Allerhande Doos op Facebook.
Ik heb er een theekaart van gemaakt die waarschijnlijk gebruikt gaat worden voor een jarige dochter of schoondochter die echte theeleuten zijn.
Dit papier heb ik al een tijd liggen en ook al vaker wat mee gemaakt, maar nog lang niet op.
Echt leuk designpapier en bijpassende elementenset van Noor Design.
Volgende week is er weer een kleinkind jarig dus hoop weer aan de slag te kunnen om weer wat leuks te maken.

Bij 2 Sisters on the blog mag je max 3 kleuren gebruiken en zwart/wit

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Tea Party 6011/0651 Joy/Noor Design
Elementenset: Tea Party 6011/0423 Joy/Noor Design
Lint, nietmachine

Groetjes
ANITA

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart, heel sfeervol, perfect voor een theeleut.
    Beterschap voor het laatste stukje griep.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk deze theekaart en veel tekst erbij. Heel veel beterschap allebei ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk deze theekaart. En beterschap gewenst.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beterschap hopelijk knap je snel helemaal op.
    Je kaart is prachtig.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit blijft zulk leuk papier!
    Dank je wel voor het meedoen met onze challenge.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart Anita, ik heb dit papier ook nog liggen.
    Dankjewel voor het meedoen.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita