vrijdag 10 februari 2023

Jarige kleindochter


Gisteren was onze kleindochter Bente jarig, 6 jaar geworden.
Voor haar maakte ik dit kleurige kaartje met een pop-up deel.
Het designpapier is een oudje van Marianne Design maar nog steeds supergaaf en zeker voor kinderkaarten.
 

Ik ben lekker los gegaan met bloemen in wit glitter, omdat ze dat mooi vindt, ook de gezellige Gnomes mochten niet ontbreken.
Hij knalt wel van het scherm af vinden jullie niet?
Ik mag weer verder met de volgende kinderkaart want bij ons zijn er binnen 8 weken 4 kleinkinderen jarig die allemaal een passende kaart krijgen.
Zij is de 2de in de rij die jarig is dit jaar.
Het feestje moet nog gevierd worden want naar het westen van het land is voor ons een aardig eindje rijden.

Bij Hobbyvision willen ze een slimline of Gnomes zien. Dat komt goed.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Eline's Fresh Flowers PB7045 MDesign
Wolken: Air Messages: SL-ES-SCD25 Studiolight
Gras/bloemen: stans AVEC
Grasrandjes: Creatables LR0650 MDesign
Daisies: Creatables LR0790 MDesign
Gnomes: Ik vind je lief 3000/0087 Bella Lulu
Bente: Collectables COL1350 MDesign
6: Collectables COL1418
Lieveheersbeestjes: Craftables CR1539 MDesign
Gefeliciteerd: Creatables LR0651 MDesign
Snowpaper: CA3104
Rhinestones zilver: CA3136

Groetjes
ANITA

4 opmerkingen:

  1. Proficiat met de verjaardag van je kleindochter. Wat een prachtige kaart. Leuk modelletje en zo mooi die meisjeskleuren 🙂
    Je hebt het nog druk met kaartjes voor de kleinkinderen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supergave kaart, die gaat Bente vast heel vaak goed bekijken en open en dicht doen.
    Gefeliciteerd met je kleindochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker fleurige kaart. En zo'n leuk model is dit. Het dp heb ik ook nog, bijna op, maar blijft vrolijk, vooral met die gnomes erbij! Gefeliciteerd met je kleindochter en op naar de volgende kaart. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schattige kaart heb je voor je kleindochter gemaakt. Anita. En alsnog gefeliciteerd.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita