zaterdag 25 februari 2023

Livia jarig


Donderdag 23 februari was onze kleindochter Livia jarig, 2 jaar al weer, wat vliegt de tijd.
Livia is helemaal weg van aardbeien dus die mochten niet ontbreken en aangezien ik pas het mooie papier met aardbeien van Studiolight kocht,  heb ik dat gebruikt.
Beide troetelbeertjes hebben een kommetje/beker met die lekkere aardbeien.
's Morgens kreeg ik al een foto van onze zoon met haar vrolijke toet van blijdschap. Ze was zo blij met haar 'aardbeienkaart'. 
Heerlijk toch?


Een foto van dichtbij.
De regenbogen heeft Livia ook op haar slaapkamertje.
De troetelbeertjes zitten in de wolken gewoon omdat ik dat leuk vond.
Door de griep niet echt inspiratie dus het moest wel van ver komen, maar toch tevreden met het resultaat en een blij meisje.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Fruity Garden Craftlab CCL-FR-PP81 Studiolight
Basis boxkaart: Craftables CR1374 MDesign
Wolken: Air Messages SL-ES-SCD25 Studiolight Essentials
Zon/wolken: Bendikaart Craftables CR1402 MDesign
Beren: Collectables COL1502 MDesign
Schaaltje: Collectables COL1493 MDesign
Wolken achtergrond: slimline AVEC
Hartjesballonnen: Collectables COL1463 MDesign
2: Letterboard DF3454
Make-up pad
Hempcord

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke kaart !!!
    En gefeliciteerd !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuke kaart. Een blij meisje, daar doe je het voor toch. Gefeliciteerd met haar verjaardag. Ik hoop dat je snel opknapt, niets aan om ziek te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita