zondag 19 februari 2023

Flowers


Hebben jullie ook zo'n zin in de lente?
Heerlijk als alles weer begint uit te lopen en de bloemen weer gaan bloeien.
Je snoet in de zon.
Het kan me niet snel genoeg gaan, dus stempelen we maar bloemen om van te genieten.
Ik heb 2 varianten gemaakt


Dezelfde kaart en dezelfde stempels maar deze oogt veel frisser vinden jullie niet?
En die tekst is zo waar.

Bij CAS on Sunday willen ze bloemen zien.

Wat heb ik gebruikt:
Paarse kaart:
Cardstock: Highland Heather, Melon Mambo, Basic White
Inkt: Highland Heather, Melon Mambo, Old Olive, Soft Suede, Crumb Cake
Stempelset: Thankful Life.
Taffeta Ribbon Melon Mambo
Rhinestones

Gele kaart:
Cardstock: Crushed Curry, Old Olive, Basic White
Inkt: Crushed Curry, Melon Mambo, Old Olive, Soft Suede, Crumb Cake
Stempelset: Thankful Life.
Taffeta Ribbon Old Olive
Rhinestones

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Heel mooie bosjes bloemen, ik vind beide kaarten heel mooi, heb geen voorkeur. Mooi stempelwerk, lijkt mij moeilijk om zo netjes te krijgen met verschillende kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi
    Idd laat de lente maar komen.
    Twee prachtige kaarten.
    Ik vind de onderste ook gaaf met die kleuren.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vorige week hebben we al een klein beetje kunnen snuffelen aan de lente. Wat was het heerlijk met die zachte temperatuur, en dat zonnetje. Nu is het weer guur, en koud... Bah...
    Je kaartjes brengen de lente weer in huis.
    Ze zijn allebei erg leuk gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita