woensdag 19 juli 2023

Happy Birthday in vintage


Weer eens een vintagekaartje, nouja kaartje......het is meer een insteekmapje met een label.
Gemaakt naar een patroon van Els Ham op de Facebookgroep de Allerhande Doos.
Alles bewerkt met Distressinkt.


Het middenstuk is deels open waardoor je de label goed kunt zien en toch kan hij niet open, mooi ingenieus bewerkt dus.
Het mooie papier van ScrapBoys vond ik hier wel heel geschikt voor.
Hier en daar wat script gestempeld met dezelfde inkt en wat elementen uitgeknipt om het geheel op te leuken. Afwerken met kreuklint in een passende kleur.
Helemaal blij mee.
Er is vast iemand die ik er blij mee kan maken.

Wat heb ik gebruikt:
Patroon Els Ham
DSP: Archivalia van ScrapBoys
Elementen: Archivalia van ScrapBoys
Label: CNLE LT07 van Crealies
Script: Jenine's Mindful Art Collection JMA-ES-STAMP11 van Studiolight
Distressinkt: Vintage Photo
Kreuklint

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Wat een super mooie kaart. en ik ga eens een kijkje daar nemen. Els Ham maakt ook zulke mooie creaties.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita