zaterdag 22 juli 2023

Pensioen


Onze overbuurvrouw heeft gisteren haar laatste werkdag gehad en dan gaat haar pensioen in.
Een paar weken terug was er een leuk model bij Kimya Verpakkingen dat maar beperkt verkrijgbaar was.
Dat heb ik gebruikt.
Een leuk doosje met een plaatje dat je opzij moet schuiven om te openen.
oe leuk!


Onze buuf heeft nu tijd om lekker in de tuin bezig te zijn en andere dingen doen waar ze blij van wordt.
Na gedane arbeid lekker douchen en handcreme op je handen. 
Heerlijk!
Ik ga het vandaag even brengen.
De reden dat ik het nog niet eerder heb geplaatst.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Patronenkarton Designblok KV06
Afbeelding: Digi van Pinterst
Tekst: Project NL PL1519 MDsign.

Groetjes
ANITA

 

2 opmerkingen:

  1. Deze creatie heb je super leuk gemaakt voor je overbuurvrouw.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke creatie !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita