woensdag 26 juli 2023

Pensioen


Onlangs plaatste ik een doosje met inhoud voor onze overbuurvrouw die met pensioen is gegaan.
Nu een mannenkaartje met een grapje voor de man van mijn beste vriendin die per 1 augustus zijn werkzame leven inruild voor andere dingen.
Of hij meer rust krijgt valt nog te bezien met 2 kleinkinderen waar ze vaak op passen en een motor/fietshobby.
Dat vond ik een leuk thema om wat mee te doen.
Toen kwam ik dit plaatje tegen en was het idee geboren.
Lachen toch?
Wat.....nou wat boel veel radertjes erbij en 2 feestballonnen en passende teksten en klaar.

Bij 2 sisters on the blog willen ze een plaatje zien en minimaal 2 ballonnen

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Men Only PK9169 ByMarleen van MDesign
Frame: Cogwheels SDL038 van Nellie Snellen
Afbeeldig; Digi van Pinterest
Ballonnen: pons Stampin'Up!
P pensioen en welverdiend: Project NL PL1519 van MDesign
NUVO embelishment mousse Burnised bronze
Hempcord

Groetjes
ANITA

 

5 opmerkingen:

  1. Leuke kaart voor de pensionado. Grappig dat plaatje erop.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kaart. Het mannetje heeft er zin in om met pensioen te gaan.
    Heel grappig.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart en wat een super leuke plaatje met de enthousiaste man.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel vrolijk kaartje!
    Dank je wel voor het meedoen!
    Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita