maandag 10 juli 2023

Tijd voor bier?!


Voor de verandering weer eens een mannenkaartje. 
Ik maakte die al een tijdje geleden maar lag nog in mijn bak om te plaatsen.
Vanmorgen heb ik hem verkocht dus zal hem dan maar gelijk plaatsen voor ik het vergeet.
Tijd en verjaardagen.....ja de tijd vliegt en steeds worden we weer een jaartje ouder....au!
Leuke combi voor een mannenkaart dus met veel verschillende materialen.
Verder valt er niet zoveel over te vertellen.

Wat heb ik gebruikt:
Mask: Mini time travel TCW201s van Crafters Compagnion
Stuctape: Joy!Crafts 6002/1564
Klok: Tim Holtz
Filmstrip: Time to Relax JMA14 Studiolight
Afbeelding: Syta van Gelderen 160101
Tekst: Chipboard Scrapiniec
Metalic Paper copper: CA3138 MDesign
NUVO embossing mousse bronze
Cadence reliëf paste
Bakerstwine

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita