zaterdag 15 juli 2023

Zomertijd


Het is inmiddels toch echt zomertijd, van héél warme dagen tot onweer en regen.
Dan moeten we ook maar weer wat ijsjes laten zien ter afkoeling.
Ik ben hier aan de slag gegaan met de sketch van een club waar ik lid van ben.
Er lopen op blogs ook overal challenges met het thema 'zomer'. 
Hoe kan het ook anders.
Zoals ik bij de vorige kaart al schreef ben ik tijdens het zoeken nog vanalles tegengekomen wat er al lang ligt.
Zo ook dit blokje designpapier van Jillibean Soup.
Velen van jullie zullen het niet eens kennen, maar ze hadden altijd heel mooi papier, dus heb er nog wel wat van liggen.
Ze maken geen papier meer helaas.
Het is weer een kaartje met diverse merken door elkaar.

Bij Hobbyshop Veldmaat is het thema ZOMER 2de kaart
Allerhande Doos op Facebook ook ZOMER

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Blossom Soup van Jillibean Soup
Cirkel: Crealies
Frames: Nested Rectangles CCL-EC-CD524 Craftlab van Studiolight
Afbeelding: digi van Karin Joan
Bloemen en takjes: Florals 15 nr. 1951 Elizabeth Craft
Tekst: Art Stamp MM1638 MDesign
Lint en parels

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Super leuk en lekker kaartje! Ik heb ook wel eens dat merk gekocht jaren geleden! Altijd lekker vrolijk!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooi kaart met dit vrolijke designpapier.
    Volgens mij was het een 30,5 x 30,5 cm vel.
    Heel leuk met de ijsjes erbij, dus een echte zomerse kaart..
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita