maandag 3 juli 2023

Zomertijd!


In mei deed ik mee met de challenge van 4-Seasons Swap Challenge blog en werd daar 3de.
Ik mag deze maand dus gastdesigner zijn met het thema "SPETTERS" in allerlei vormen.

Een paar weken geleden zijn we een weekje naar Zuid Limburg geweest.
Mijn man vindt fietsen superleuk en wilde daar wat bergjes beklimmen. 
In die tijd heb ik heerlijk zitten kleuren met de leuke stempels van Carla Creaties.
Die kon ik nu goed gebruiken met een bijpassende achtergrond met Gesso spetters.
De stempels zijn ingekleurd met Derwent Inktense kleurpotloden.
Heerlijk ontspannend.
De bril heb ik ingekleurd met een neonkleurtje stift, zo springt ie er een beetje uit.
In vond dat wel grappig.
Vind je het ook leuk om te spetteren, doe dan gezellig mee met de challenge op het blog.

Bij Hobbyshop Veldmaat loopt een zomerse challenge.

Wat heb ik gebruikt:
Frames: Nested Rectangles Craftlab CCL-ES-CD524 Studiolight
Afbeeldingen: Summer Fun 3 Carla Creaties 130501/1569 CraftEmotions
Nog eentje dan: mmm......lekker CS1129 MDesign
Zomertijd: Art Stamps MM1638 MDesign
Distressstain Milled Lavender
Inktense potloden
Zwarte Gesso

Groetjes
ANITA

 

1 opmerking:

  1. Superleuke zomerkaart is dit, je hebt prachtig gekleurd ook!
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita